CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 24 Jun 2009

Permulaan Hariku

Hmm asenye hr ni bermula lah hariku yang sebelumnya zhir spt xde pe2 yang blaku kerana selalu bergelak ketawa bsama2 kwn2 padahal batinku ckup trseksa kerana mgingatinya.....Aku tlh jmpe ssorng y aku sndri x sangka kan bjumpa dgnnya(walaupn hanya di dalam msg......) Kunci pada segala mslh.........Allah dan......orang kunci

5 Bayang:

key-one berkata...

wehhh...che translate sket pe yg ko cbe smpaikn
nihh...ayat x ley bla...hehehe...
al mklumlaa....ak sengal sket bhase bunge2 nihhh...=)*wink

nizah berkata...

haha ko mcm xtau je ayat bunge2 aku.....
aku kn bunga2 cinta......kah3

meo188 berkata...

:)

leya berkata...

cewah bunge2 cinte gitue..sjk biler?

nizah berkata...

#meo:why just smile?

#leya:hehe sjak azali lor...tu la ko xtau kwn ko y sorg ni huhuhu